trötter ..

Har egentligen inget vettigt att skriva alls .. kankse ja inte har annars heller men idag är det verkligen tomt :) Bara skönt att få ur sig nåt nånstans ..

Det tar en del på krafterna att bara gråta å gråta, kranen har likosm stått på sen i söndaskväll men nu tror ja inte att det finns fler tårar så det har ebbat ut, skönt!! Blir lite, eller rättare sagt mycket arg på mig själv för att jag blir så där. Men om det stämmer att en separation påverkar en lika mycket som ett dödsfall så är det kanske rimligt att smärtan å gråten faktiskt får lov att ta sig ut .. det gör säkert bra mycket ondare sen annars.

En annan sak som är jobbig är ju att man inte kan sätta fingret på allt det man känner. Jag vet att jag saknar Casper så otroligt mycket, det gör ont att inte få ha honom hos mig varje dag jämt och ständigt som det har varit tills vi flyttade. Det känns mer än orättvist att det är så här och visst var det jag och ingen annan som ställde till med oredan. Men ibland måste man göra sånt som gör ont eller sånt som man inte tänkt sig, hur hemskt det än är. Jag kan ju bara tala för mig själv och tror att det viktigaste för mig just nu är att bara vara .. få känna på det här med att vara själv, eller ensammen, va man nu säger - det betyder visst olika ... va fan vet ja??
Tror att det är lätt att inbilla sig att man saknar något man egentligen inte saknar .. mest är det väl tryggheten i å för sig, att veta att man är två, att man har nån jämte sig hela tiden. Så från å me nu får jag vara så där superhärligt trygg när jag har Casper här och försöka bygga upp en trygghet i mig själv när han inte är det.



"Life consist not in holding good cards
but in playing those you hold well"

Josh Billings







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0