You are what you believe yourself to be !

Oj oj .. det var länge sen jag var här inne och skrev men jag hoppas att det blir ändring på det nu.
Känns som att jag kan behöva skriva av mig och har faktiskt saknat bloggandet.

Det har hänt en del sen sist och det skulle väl ta evigheter att berätta om allt det här och nu så ja börjar helt enkelt på ny kula .. vänder blad och börjar skriva om mig och mitt väldigt nya, okända och vad som känns som ett minst sagt spännande liv :)

Något som bör nämnas är att jag och liten har flyttat .. så nu bor vi i lägenheten som vi kallar det han och jag och vi har det toppen :) visst är han hos sin pappa varannan vecka men för mig är det som att VI har flyttat!


Casper på vår nya stooooora uteplats :)


Jaha .. känner mig lite ovan med det här igen men det blir nog bra! Jag har läst boken och sett filmen The Secret av Rhonda Byrne och försöker helt och hållet att ändra på mina tankar och känslor, vilket kan vara lättare sagt än gjort vissa gånger, men jag försöker ialli fall!
Jag älskar Paolo Coelhos böcker och fick tips om att läsa The Secret och jag kan verkligen förstå varför nu när jag har gjort det. Allt vi tänker, det får vi och det formar oss, så var försiktigt med vad du tänker och önskar dig .. för du är själv orsaken till allt du drar till dig.

Själv hittade jag en fyrklöver för några veckor sen och jag är övertygad om att all lycka som bara går att få kommer komma till mig, och liten så klart :) Men det viktiga är ändå att tänka positiva tankar och känna de känslor som man vill känna, glädje, lycka, framgång, välgång (eller va man nu säger haha), fjärilar i magen osv osv ..

Min turklöver, extra stor = extra tur å lycka :)


Kommentarer
Postat av: H L

Kul att du börjat skriva igen :)

2011-07-10 @ 19:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0