nya och gamla människor


"Long since, the desert wind wiped away our footprints in the sand. But at every second of my existence, I remember what happened, and you still walk in my dreams and in my reality. Thank you for having crossed my path."

~ Paulo Coelho

Ibland funderar jag på varför vissa människor söker sig in i mitt liv och kan häpna över hur fantastiskt (eller ofantastiskt) det är att det just där och då dyker upp en viss person. Men det klart att det är en mening med det ..  Ofta visar det sig att de skulle spela en stor roll och föra något med sig. Under det senaste halvåret har åtminstone tre nya människor infunnit sig i mitt liv och de har alla påverkat mig otroligt mycket. Otaliga saker att tänka och fundera på, men även insikt om vad som betyder något i mitt lliv och hur jag vill ha det. Tack!

Sen är jag mer än tacksam att jag har C, J och V, ni är underbara och viktiga för mig!

Kommentarer
Postat av: Christine

<3<3<3

2011-08-03 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0