♥ mysdag ♥

Vilken mysig dag :) lillstrumpa väckte mig strax efter sju å visst hade jag gärna sovit en stund till ... Men men, sen var det bompa, frukost å solning varvat tills vi åkte å badade i superfina å varma sjön Largen. Casper har fastnat i nån dum vana å retar mer än gärna gallfeber på sin mamma .. vilket jag hoppas försvinner illa kvickt så vi kan sluta fred å mysa som vi brukar! Idag kände jag för att gräva ner honom i sanden men valde att gå ut å sätta mig på bryggan för att bryta dumheterna och det funkade fint, han tassade ut efter en stund å efter det hade vi en topdag ♥

Bad i Largen



Efter badning åkte vi till Wira Bruk å tittade, oj va mysigt det var där!! Kändes som att gå omkring i en sagovärld där Madicken, Pippi eller barnen i bullerbyn skulle kunna komma springandes när som helst :) Jag älskar att ta kort å har efter ett alldeles för långt uppehåll ifrån det börjat fota det mesta igen, vilket känns toppen. Men idag kom jag på det här som många pratar om, att vara närvarande i nuet och ta mentala bilder istället för att slita upp kameran i minut å parti å inte riktigt vara med i det som händer fast man står mitt uppe i det. Så dagen har blandats med mentala bilder å riktiga foton :)

Wira Bruk





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint det verkar vara dær....

2011-07-18 @ 18:46:09
Postat av: Anonym

Hemlig du är :)

2011-07-19 @ 03:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0