"läser dig som en öppen bok"

Har precis pratat me fina Christine å sitter här lite omtumlad .. har liksom svårt att ta in det hela å kan inte förstå hur det där ordet, ett enda litet dumt ord, skakar om en så fullständigt! Allt ställs liksom på sin spets å det finns inga ord i världen att säga till nån som ska opereras imorron för att ta bort "fripassageraren" som hon kallar den.

Vårt halvt tokiga samtal om knölar å andra, faktiskt världsliga, problem i jämförelse med vad hon går igenom slutar därför med "stooooor kram till dig å säg åt dom att vara försiktiga imorron!"
Då känner man sig plötsligt liten å undrar vem som bestämmer allt som händer å sker .. det finns väl ingen som har tänkt till sig den dumma knölen i hennes kropp, så varför är den där?

Härifrån är det hur som helst inget annat än glada, fina å positiva tankar som tänks om dig bästaste Christine!
♥♥♥

För att prata om nåt helt annat så har jag för jag vet inte vilken gång i raden fått höra "jag kan läsa dig som en öppen bok". Va fan menas me det?? Vadå jag öppen bok?
Jag tycker att jag är den mest "hemliga" människa som finns å kan inte förstå vad alla menar med det där. Hur kan alla andra uppfatta mig på ett sätt när jag har en helt annan bild av mig själv??
Å är det så bra det här egentligen? Vill man att alla ska kunna läsa av en helt å hållet jämt å ständigt?
Näe det känns inte alls bra så det här får jag nog jobba på .. nog för att en öppen bok ser trevligare ut än en stängd, något som i å för sig kan jämföras med människor, så vet ja inte om det är så jag vill att det ska va. Lite hemlig måste man ju få va ibland :)



En öppen bok

lånad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0