hjärtat fyllt av stygn

Jag älskar Mia Skäringer och allt hon gör. Jag såg henne på Cirkus med "Dyngkåt och hur helig som helst", vilken människa!! Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag hör hur hennes liv har varit, hon berättar allt det tragiska så fruktansvärt kul så det finns inget annat att göra än att skratta ... så tårarna till slut sprutar!!

När jag hörde den här låten högg det till i hjärtat och jag funderade på hur det skulle vara att själv ha hjärtat fullt av stygn .. nu vet jag det. Det spelar ingen roll hur Casper driver mig till vansinne å hur mycket pajas han än är, han är för alltid min älskling å det finaste jag har! Det finns inget bättre än att få en puss å ett jag älskar dig mamma av honom ♥ all den här ilskan som han tyvärr riktar mot mig för tillfället får jag ta med all kärlek han ger mig. Det kan inte vara lätt för en liten krabat att försöka förstå något som är svårt för vuxna att förstå .. Det viktigaste är att han är trygg nog att våga visa allt vad han känner och det är jag stolt över att han är!!

Även om mitt hjärta fått sig ett gäng stygn sista tiden så vet jag att det är för det bästa. Jag vill lära Casper att följa sitt hjärta och våga lita på sig själv, att göra det som känns rätt. Å det kan jag lova att jag har gjort!

"Att våga är att förlora fotfästet en liten stund,
att inte våga är att förlora sig själv"
~ Sören Kierkegaard



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0