upp å ner vända världen . . .

Vädergudarna spelar oss ett spratt tror ja! I helgen hörde vi fåglarna kvittra utanför .. nu är det snöstorm (bara något överdrivet) när man kollar ut genom rutan å känner mig inte alls manad att gå ut! Vart är våren som alla pratar om??

Ska klippa mig idag å när man tänker efter så spelar vädret lite roll vad man bestämmer sig för, ialli fall jag. Mina planer är att bara toppa, inte en endaste milimeter mer än det ...får alltid nåt infall å säger åt dom att ta en rejäl bit när dom ändå håller på, å de slutar ALLTID med att ja ångrar mig!!... åsså slingor på det! Tur att ja bestämt mig för annars hade ja lika gärna kunnat testa att go brunett för ett tag när det är så grisigt väder!

Huvudsaken är ändå att ja inte kommer hem å ser ut så här ..
bilden visar sig så klart inte!!!

Däremot kan ja tänka mig Heidi Klums frisyr .. hon har oftast überfint hår! Kan inte tro att det är samma människa på dom här två bilderna ..
Heidi Klum reveals her first ever signature makeup collection for Victoria's Secret Very Sexy Makeup held at Victoria’s Secret store at The Grove Los Angeles, California - 26 pictureHeidi Klum Without Makeup

Kommentarer
Postat av: Emma

SV; ja nu är det verkligen mycket konstigt som sänds i barn programs väg. förr var allt så "snällt" och gulligt, nu ska allt vara så tufft och "fult" ritat.

2009-03-10 @ 12:52:25
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0