segpropp!

Tog mig efter halva dan ialli fall iväg på loppisen i sumpan. Tur tur tur att vi hade gps:en för annars vete gudarna vart vi hade hamnat :) å nu när ja äntligen hittat ett ställe som har loppis jämt året runt, så ska dom så klart stänga!! Typiskt ..

Hittade tjejerna som sålde saker för att samla in pengar till baby Thor, där köpte jag Camillas singel med Tilles låt. Blev förvånad när dom tog bara 10 kr!!! Så jag gav 40 istället för att på något sätt kunna bidra med lite hjälp .. verkar i övrigt osm att sökandet efter lille Thor bara stöter på problem, vi får hålla alla tummar vi har för att han snart får komma hem till sin mamma!!

Hittade lite fynd, bla jättesöta likörglas som jag varit på jakt efter! Fanns bara 5 .. men dom va så fina så ja ville ha dom ialli fall, å 60 pix är väl inget att bråka om ..?? Åsså en gammal hederlig potatis stomp :) hittar bara såna i plast i affärerna å de vill ja inte ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0