häxa i frysen

Är galet trött .. åkte till Kista en sväng för att se nåt annat än hemmets väggar vilket är det enda ja å Casper sett sen han blev sjuk för vilken gång i raden det nu är ... Inte ens det orkade jag, bara suck å pust hela tiden så vi gav upp å åkte hem! Hämtade givetvis mat på kinan, för vem som har varit uppe hela hela heeeeela natten inatt ville göra mat ?? Ingen!!
Casper bestämde sig tydligen för att sova gör vi inte längre nattetid, det kan man göra lite när som helst istället .. han ja, han kan det!

Å ingen Patrik 1,5 bidde de heller .. tur att ja har fyllt upp kylen med god glass för det är nog det enda braiga just nu! Nya magnun glassar å lilla Ben & Jerry häxan!!

Imorron ska ja testa ny tandläkare .. om jag inte skriver kan de bero på två saker
  1. Jag va tvungen att laga om tanden å är sjukt förbannad över hela skiten!! Så om nåt skrivs är det förmodligen bara en massa tomma hot å elaka ord tillägnad första tandläkaren som passande nog heter Fluur!!
  2. Fortfarande tvungen att laga om .. men att ja faktiskt tog ut all min ilska på idioten som faktiskt gjort sig förtjänt av den!
Hmm .. hoppas att det är luddet i tröttmössan ja för tillfället har på mig som gör att ja babblar om mina tänder ... go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0