äppelpeppelpärompirum

Igår innan febern bröt ut va vi prommis i VÅRvädret .. nu när man kikar ut genom rutan går det knappt att ta in vad man ser! Det är vitt och det är överallt .. SNÖ!!! Blir så trött på det här, men att man aldrig lär sig, det är ju samma visa vart eviga år ...

Hur som, vi gick förbi Kennys farmor för där höll dom på att klippa äppelträd å grejja .. vadå vårigt :) jag hittade en pryl i hennes trädgård som jag gärna skulle lägga vantarna på .. vi får se om jag har lite tur å kanske kan få den till våran trädgård *hoppas hoppas* vet precis var den ska stå och har lite funderingar på hur vi ska göra runt om ...


Janne klättrade bland grenar och kvistar för att trimma lite här å var ...



Det är lite att pysla med det där, vi tog bort våra träd för här kom det aldrig nåra äpplen ...

Kenny blev lite nostalgisk å tänkte på allt bus dom hittat på där under somrarna .. just därför vore det ju extra trevligt med ett minne därifrån i vår egen trädgård *vissel vissel*


Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag frågade Mary om hon ville bli av med den lilla soffan och hon var possitiv till det så jag tror nog att din önskan kan gå i uppfyllelse

2009-03-23 @ 11:51:01
Postat av: Anna

Åhh tänk om!! Vi pratade om den hela vägen hem :) Den är ju jättesöt!!



Har ni klarat er från basilluskerna?? Vi hade feber igår ja å liten, båda är bättre idag men Casper är fortfarande lite seg ..



Kram

2009-03-23 @ 12:47:43
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0