varför just måndagar??

Näe nu jävlar! Nu kommer hårdhanskarna åka på å det med basta .. det här med att kunna kliva ut ur vassen, volanger å allt vad folk kallar äkta fett för har jag föga intresserat mig för å tyckt att ja duger som jag är. Tills idag när jag kikar in på Ankas blogg å ser mig själv med heeelt nya ögon!!

Anna & Casper
                                bild från Ankas blogg

Hjälp!! Kan inte fatta att jag lyckats ignorera min förändring så totalt .. funkar inte att skylla det här på extra gravidkilon längre heller, det har liksom gått 16 månader nu *suck pust å stön*

Får väl helt enkelt göra det enda rätta, damma av träningskläderna och göra ett ärligt försök till att få bort det här flubbet! Det är inte kul längre .. att prova ett gäng omgångar med kläder varje dag för att dom inte sitter speciellt smickrande vore ju rätt skönt att slippa!

Det här med att äta fett å skita i kolhydrater är kanske nåt för mig .. imorron startar nya livet, trorts att det inte ens är månda *haha*

Kommentarer
Postat av: jessi

svar- självklart har vi skyldighet att anmäla o gör det alltid. Det är inte det som är det svåra utan allt som händer efteråt.



sov gott!

2009-06-03 @ 00:01:09
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Du behöver inte ha dåligt samvete, som förälder behöver man inte vara perfekt o på topp hela tiden. Det är bra att man inte är det, barn behöver se det med. Det viktigaste är att du ger kärlek och det gör du! Det finns ett uttryck som inom psykologin kallas the good enough mother. alltså att man ska vara tillräckligt bra förälder och det räcker gott och väl. Så släpp det dåliga samvetet och var stolt över dig själv som mamma!

2009-06-03 @ 07:10:35
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anka

Nu tycker jag att du är lite väl hård mot dig själv faktiskt...

Ha inte dåligt samvete!!! :0)

Kramiz

2009-06-03 @ 09:28:46
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0