pirrglädjeleendeskrattåheltgalet!!!

Har haft koll på studera.nu dom sista dagarna för att se om jag kommer in på det jag sökt. Nu äntligen har svaret kommit och jag ska läsa Lärarprogrammet med inriktning mot samhällsorienterande ämnen för skolår F-6!!!

Det pirrar lite i magen men det är förvånansvärt inte en hel svärm av fjärilar som hysteriskt flaxar omkring där inne .. jag hoppas att jag kan vara så här lugn ända tills det drar igång! Nervös hinner jag säkerligen bli innan det är dags att skriva in sig å lära sig hitta dit å överallt där ... men det hoppas jag kan vänta så jag kan njuta av sommaren och beskedet att jag kom in!!

Det blir dubbelt firande ikväll, K går på semester å jag ska börja skolan *haha* så den där Asti Cinzanon ligger på helt rätt ställe ... nämligen kylen!!
   

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

GRATTIS fina du!



Klart ni ska dricka skumpa

var ska du plugga någonstans?



kraaam

2009-07-10 @ 18:05:50
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Erica

Grattis till att du kommit in på skolan.

hoppas att ni får en bra semester. jag kommer nog neråt lite senare i sommar. Hör av mig när det är dags för färd.

Kram från mig

2009-07-11 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0