två upp å en ner . . . +1

Två saker har gjort mig glad idag .. en liten sak har gjort mig mer än galen. Lilla saken är Casper, han har gnällt å gnällt hela dan .. ja hanterar inte de här gnället varken bra eller pedagogiskt! Ja blir helt tokig å vet inte vart ja ska ta vägen .. ibland ställer ja mig rakt upp å ner å låter som honom, då tittar han på mig med ögon stora som tefat, blir tyst nåra sekunder å sen är det igång igen *suck* vet inte va ja ska ta mig till!

Den första saken som gör mig glad är så klart Obama, men på det mer privata planet så är det .... anstånd om att få börja plugga i höst!! Yees!! Ja ansökte om det eftersom jag omöjligt kan få dagisplats till Casper nu (åsså vill ja faktiskt va hemma med honom till hösten) samtidigt ville jag inte bara slänga bort min plats utan jag ansökte om att få ha den kvar till höstterminen. Å de fick jag *lycka*

Kom på en sak som sänkte mitt humör rätt rejält .. ja har början till ett litet äckligt hål i en tand. Jag ?? Som bara har lagat en eller två tänder innan! Hur  ?? Skyller det dumma hålet å en massa annat som blivit tokit efter graviditeten, just på självaste graviditeten!! Tydligen kan man få taskiga tänder av det, vet inte vad det har för samband, är i å för sig inte det enda som kan ske. Vissa byter hårfärg, de som har lockigt hår får plötsligt spikrakt, vissa tappar oturligt nog massor eller nästan allt hår, en del får tydliga rester av kulan å vi ska väl inte ens prata om brösten .. Såg den där dokumentären om kvinnor och deras kroppar. Där berättade en tjej om två äldre damer på badhuset eller vart det var, där den ena damen bokstavligen slängde bröstet över axeln, och där hängde det kvar! De äldre skrattade hjärtligt .. jag hade nog inte ens gått till badhuset, men de e ju jag det!

Jag å andra sidan har inga som helst problem med att borsta bort troll från mina tänder .. här har ni inget att göra! Egentligen borde det va omöjligt för mig att få hål, ja borstar mina tänder frenetiskt ... *suck*

Kommentarer
Postat av: mamma

då får man grattulera till din plats i höst. Det känna väl himla skönt...kram

2009-01-20 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0