home sweet home . . .

25 graders skillnad å 6 timmar i bilen .. hemma!! Känns rätt skönt samtidigt som de faktiskt va lite vemodigt att lämna "tugan" å vintern, i å för sig är ja rätt nöjd över att slippa vakna å se -30 på termometern!!

Hann i princip hem å börjat med min vanliga uppackning ... allt vräks ut på golvet å ja vet knappt om hälften ska i smutsen eller nån annastans! Så kommer Kenny hem å slänger fram en väska ..

K -Packad å klar imorron vid 14, okej!!
Jag -Va?? Ska vi bort??
K -Japp ..
Jag -Ska Casper me?
K -Nope!
Jag -Men ja vill in...
K -Vi ska INTE flyga, inte åka tåg, inte åka båt...packa å va klar bara!

Så imorron ska vi ut på äventyr!! Hade lite föraningar om att vi skulle göra nåt på ❤ dagen .. men inte att de innebar en packad väska å ingen Casper! Mysit blir de säkert .. å liten får busa å mysa med farmor å farfar, de blir nog jättebra! Tur för mamman att vi lever i en värld full av tekniska prylar så vi kan videoprata me varann å slänga pussar hejvilt på lörda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0