duktig kicka ☺

Oj oj så trött jag är nu!! Har varit ute i trädgårn å påtat, eller slitit är nog det rätta ordet :) har grävt en stor grop för våran trädpion eller va den nu heter *hehe* å en liten rabatt där jag satte ner våra små rosa rosor, så att dom kommer igen nästa år, annars dör dom ju i krukorna. Marken under gräset va stenhård, lera ungefär men hårdare, så jag är rätt slut ... K trodde aldrig att ja skulle fixa det där så han blev mäkta impad kan jag lova *stolt*

Har inte tagit nåra bilder men det kanske kommer upp imorron, ska lämna liten på dagis mellan 9-12 så att han fortsätter med sina "rutiner" att han ska dit på mornarna. Jag börjar ju på tisdag, men jag tänkte faktiskt vara så duktig å läsa en av böckerna som vi ska ha under första kursen. Köpte den igår å har bara bläddrat lite i den idag, allt känns jättespännande å jag längtar tills tisdag faktiskt :) det är ca 50 sidor som ska vara lästa till ett visst datum så jag tänkte passa på nu när jag har tid *hehe* smart va ?!

Hoppas att ni har haft en tophelg å att söndaskvällen blir mysig, kramar till er alla!!!

Kommentarer
Postat av: cecce

Bra jobbat! Hoppas du får njuta av pioner och rosor nästa år.

Lycka till med kursen!

2009-08-23 @ 21:39:36
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Så det är på tisdag du börjar! Vad roligt och spännande för dig. Du kommer säkert trivas bra. Stor lyckokram till dig!



2009-08-24 @ 11:24:11
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0