komprimerad helg

Helgen har varit helt underbar!! Kalasväder från morron till kväll så vi har mest varit ute, knappt ätit inne :) Har börjat måla bänken och en kabelvinda, ser fint ut!! Blev lite osäker på om jag verkligen skulle ha målat söta bänken vit, kanske hade varit fin att ha kvar så där sliten med lite färg här å där .. jaja, nu är det gjort så om ja ångrar mig får ja slipa bort allt *haha*

Har blivit med rosor å roddedodderon också .. vet att det INTE heter så men det är ungefär så jag uttalar det (fröken to be) så nu hoppas jag att dom där gröna fingrarna som så duktigt gömt sig under tidigare delen av mitt liv gör sig synliga, har lite svårt att hålla liv i de stackars plantor jag har ... till å me kaktusar brukar stryka med hos mig, illa va?!

Igår tog vi med oss Kennys farmor och åkte in till Skansen, inte så mycket djur ute men det va mysigt ialli fall! Strålande sol hela dan å en hel del människor ..väldigt förvånad, eller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0