kyla å fotboll ... ingen bra kombo

Det här med fotboll .. blev med det samtidigt som jag blev med Kenny *hehe* å det är rätt mysigt kan jag tycka att åka in å kika, men INTE när det är svinkallt å jag inte ens kan hålla muggen med apelsin mer MED vantar utan att nästintill förfrysa små fingrarna .. sommar, sol å värme ska det vara för att fotboll ska va nåt för mamman!

Tjejen jämte oss måste ha fått hjärnsläpp, hon hade leggings och ett par sandaler .. när jag såg henne frös jag ännu mer! *burrrrrr* det va 4 grader men kändes som 10 minus ... något överdrivet men ändå!!

Trist att dom inte vann, för er som inte vet så håller vi på AIK ... vi är överallt *haha*
Här kommer Obolos rumpchock ... eller ja, chocken va väl att ja fick med hans vurpa å därmed rumpa rätt upp i luften :)
Puss å gonatt alla söta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0