finns så mycket att säga .. däremot är vissa saker bara FÖRBJUDNA!!!

Anka ringde imorse å frågade om vi ville hänga på till Stinsen .. vem bangar på de *hehe* inne i en butik hör ja en röst som jag känner igen, vänder mig om och ser att det är en bekant till Kenny. Så ja morsar å hon säger

- Neeej .. neej
- Jooo säger ja
- Jag känner inte dig .. eller?
- Jag är Kennys sambo .. Anna
- Just det!! Hej å förlåt å lite babbel ...

Så kommer Anka in å känner också igen henne, dom "sätter varann på plats" å tjejen säger att hon är lite vimsig.

- Mmm de kanske beror på stora kulan på magen .. säger Anka
- Nääääe näääe viskar jag ...

- Va .. va sa du?? säger stackars tjejen

Jag fortsätter lite diskret med mina näääe men Anka hör inte utan säger glatt
- Kulan, du är väl gravid??
- Nej, näe det är jag inte ... *paus* ... jag är stor ialli fall

Jag trodde att jag skulle dö, kan bara tänka mig hur Anka kände, å stackars stackars henne som fick höra det!!

Ajajaj!! Man får ALDRIG säga så!!!

Kommentarer
Postat av: Anka

Nej, jag skäms som ett litet barn!!!!

Nope, så FÅR man bara inte säga...... Kan inte säga mer, förlåt!!

Tack för hjälpen i går!!!

Kramizzzz

2009-04-16 @ 13:50:37
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0