Obladi-oblada life goes on.....lalalalalalala

En vecka i skogen...nu börjar de klia lite i kroppen å saknaden efter världsliga saker som tex lattemaskinen å liknande börjar bli irriterande stoooor *suck*   Kändes ju innan ja åkte hit som att två veckor skulle gå snabbt, men nja...ja vet inte ja...
Åsså saknar ja ju så klart min älskling...nästa gång blir de max en vecka!!! ...så mycket för fridfullheten å alla mysiga människor va??!!

Har letat efter välling å gröt till Casper men de finns inte den han brukar ha här i Hede, så vi tog en tur till Vemdalen å där fanns de som tur va, inte varje dag man åker 4 mil för att köpa barnmat :)  missade att köpa flera när vi va till stan (östersund). Å inne på affären hittade ja Portello...mums!!! Det är ju som godis på flaska....*gott* ! ! !

Appropå de här me godis, innan ja va gravid me Casper kunde ja trycka i mig godis, chips, glass å allt onyttigt som finns, under graviditeten kunde ja knappt äta godis till min STORA förvåning...men, de börjar tydligen komma tillbaka, inte bra!!!
Ja önskar sååå att ja kunde va sugen på frukt å annat trist som ja stoppade i mig när lille parveln va i magen, men de e kanske för att han har så sjukt mycket energi som ja måste hålla min energinivå på samma som hans?? Mmmm...så skulle de ju kunna va, eller??

Näe fy, känner mig lite nere så de här blir inge skoj alls.... Ska slänga mig på soffan å förmodligen äta lite onyttigt å kolla på tv tills ja ska soooooova, skulle kunna sova i flera år känns de som!! Ja e trött, jätte trött faktiskt...♥

Kommentarer
Postat av: Kenny

Nu e det nära 2 dgr så ses vi min älskling.

Löve jäte myke, pusselipuss

2008-09-16 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0