Ett rosa piller idag tack

Ibland vore de väl skönt ifall man hade en burk me olika piller som innehöll olika maträtter, bara att svälja me ett glas vatten... De måste ju ialli fall va bra mycke bättre än att trycka i sig godis, kakor å andra sockerbomber??

När ja e själv hemma, ja de klart Casper e här, men ja menar vuxen-själv, då är ja urusel på att göra iordning mat till mig själv!!! Har varken ork (lat av naturen) eller lust att ställa mig å fixa me lunch å greja varje da....blä va trist !

...nu känner ja mig som en fyra-åring *hihi* men de e skönt att få kunna känna sig så ibland!

Vill-ha-lista!!!



 

- En egen stylist som både fixar mitt hår å smink varje morron ...de vore lyxigt!!

- Så klart en personal shopper 

- En kock som gör allt från frullen till kvällsfikat....härligt!!

- ....skulle kanske till å me unna mig en personlig tränare som kan få lite fart på mig å döfläsket :)

- Höll på att glömma, en massör givetvis...ni som har småbarn vet att både bröstryggen å ländryggen får sig ordentliga törnar av lyftande, bärande å krälande å allt annat som hör småbarn till :)


Förmodligen finns det oändligt många fler saker ja skulle kunna fylla på i listan men hjärnan går på halvfart idag känns de som...*gäsp* ♥


 


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Ja har gjort mitt bästa får se va du tycker!!!!!hihihihihi lilla galenpanna

2008-09-26 @ 22:19:42
Postat av: ROSA

De blir meeeer

2008-09-26 @ 22:21:14
Postat av: ROSA

2008-09-27 @ 02:11:05
Postat av: kikki

ja kan bli din tranare....

muahahahahahah

2008-10-20 @ 23:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0