tvång

Ohh my gravy!! Satt å zappade lite på tv'n å hamnade nånstans ja inte kunde ta mig ifrån. Det var det värsta jag sett på länge, stackars människa å det går nog inte ens att beskriva hur tufft hennes familj å andra nära måste ha det! Hon led av tvång, såg inte hela men det lilla jag såg gjorde mig helt förtvivlad och oförstående om hur det överhuvudtaget kan finnas såna här sjukdomar...
Hon använde hushållspapper att torka sig med när hon duschat, tvättade händerna hela hela hela tiden å torkade så klart på papper, hade tjugo soppåsar i köket me lite i varje, hon radade upp alla sopsäckar utomhus å när hon va klar med det torkade hon av händerna i snön å då kom hon nog på att det är miljontals bakterier där för hon torkade sig på tröjan å den tog hon av sig å gick in i bara bh, kjol å stövlar. Det var inte bara sig själv hon hade tvångstankar för utan även sin familj, fy va jobbit alla måste ha de! Hon är helt medveten om sitt problem också, men kan inte göra nåt, det är ju tvång för henne.


Kommentarer
Postat av: kenny

ja dina tankar e bara gulliga, även fast jag retas ibland.

2008-10-30 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0