Dopelidop

Idag har liten Rasmus fått sitt namn å vi va där å kollade :) blev lite paff när vi kom in å kyrkan va fullproppad!! Men så visade de sig att de va inte bara Rasmus utan 2 små knoddar till som skulle döpas...samtidigt.
Det gick ju toppenfint å alla barnen va snälla å sa inte ett pip, förutom Casper som blev arg när han inte fick slänga grejer hur som helst så som han är van :) mutade lite me kex å majsbågar å att få leka me pappas klocka va också ganska oki.

 
  Söta familjen         Häftiga kyrkor är  



Inte nog med att ja köpte en dator igår (som vi lämnade tillbaka idag å hoppas hoppas hoppas att de snaaaart kommer en me å ä ö) så köpte ja en annan liten leksak....som julafton fast omvänt...eller nåt *haha*
Ja har funderat på en ny kamera ett tag å igår slog jag slag i saken å köpte mig en liten å smidig näst-intill systemkamera!!



Den ser kanske stor ut här men de e den inte!! Är så gott som lika bra som en systemkamera fast i mindre modell, kan till å me ställa in GPS i den så man får info om vart exakt man tagit sina foton (överkurs) men nu måste ja ta mig igenom instruktionsboken å lära mig allt om olika blixt-inställningar å func-knappar till bländare å slutare å allt va de heter *hehe*

Hade fullt sjå idag i kyrkan att testa olika blixtinställningar å vilken skillnad de blir, dom bilder som ja lyckades få till är riktigt fina....så lite övning på de här gör nog susen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0