Personlig almanacka :)

Igår gjorde å beställde ja en helt egen Annas bus kalender till nästa år...kul!!! Den kommer va lila me grå text åsså har ja självklart rosa ränder innuti, me små fiffiga rutor som innehåller veckans träning å veckans lista. Super kul grej att både ge bort men absolut kul att göra en till sig själv! Ingen annan kommer ha en likadan som mig :)



La till veckans träning efter lite övervägande...de betyder att ja måste börja träna, eller måste å måste, men de e ju inge skoj om de bara e tomt i alla rutor :) Nästa månda ska ja förresten på personlig genomgång av maskiner å va ja vill få ut av min träning nere på SATS, ska bli kul faktiskt, hoppas att de ger mig lite inspiration till att börja träna!
Nåt som e toppen me SATS är att dom har barnpassning, inte här i Märsta men om ja åker å tränar i Väsby kan ja lämna in Casper hos deras barn-utbildade personal åsså får man träna helt ostört, perfekt eller hur! Då behöver ja inte vänta tills Kenny kommer hem utan ja kan göra de på dagtid, toppen!

Kommentarer
Postat av: therese

en precis sådan där satt jag och kollade på för en månad sen, hade faktiskt tänkt beställa en till nästa år jag med ;o

2008-10-01 @ 22:00:32
URL: http://tlundin.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll! Fin blogg:)

2008-10-01 @ 22:04:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0