Greetings from Germany !!!

Åhhh hela min dag kommer bli såååå bra!!! Stog nere i tvättstugan åsså ringde de, brukar va lite irriterad när nån ringer på hem luren för oftast är de försäljare å liknande som ja gladeligen skickar vidare till Kenny *hihi*
Meeeen de va Julia!!!! Vi va au pairer samtidigt i USA å umgicks jämt där borta. Som ni kanske förstår från rubriken så är hon från Tyskland, så vi har tyvärr inte träffats efter att vi åkte hem. Men vi pratar då å då i telefon å va stelt de känns i början me engelskan :) Ja älskar att prata engelska (amerikanska enligt Kenny) men innan jag kommit in i flytet så är det lite knackigt å ringrostigt!

Oj oj vilka olika liv vi lever, hon åkte hem å började plugga å är klar till jul om allt går som de ska. Jag däremot åkte hem å jobbade, träffade underbara Kenny å blev på tjocken *hihi* så jag är hemma å leker om dagarna å funderar på vad jag ska ägna mitt liv åt, vilket inte är det lättaste ska jag be att få tala om! Men ack så otroligt underbart bra jag har de me Casper om dagarna så det får jag bekymra mig om lite senare ...

Julia funderade på när hon ska hinna klämma in att få barn, efter skolan ska hon ju börja jobba å hon pratade jämt om i USA att hon vill ha en karriär, hon vill bli nåt! Självklart vill hon ha barn, men vet inte när de ska hinnas med :)

Visst skulle väl en karriär va kul, men jag vet inte, jag är väl kanske ingen som skulle jobba ihjäl mig för ett företag å aldrig kunna umgås med min familj. För mig är det  l y x att få vara med dom!

Kul är det hur som helst att prata me Julia, önskar så att vi bodde nära varann, samma land hade ju underlättat lite ...♥

 
   ja julia nadin

 
    chase nils                      ja

       
   fyllegrattis


  pingpongspelet
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0