De närmar sig...

I januari ska vi åka till Guadeloupe, västindien. Wow tänker säkert dom flesta å de skulle förmodligen ja me ha gjort, om ja inte va så satans rädd å nojjig för att en massa saker skulle kunna hända. Allt, eller ja den mesta rädslan är så klart för Casper. Han får ju sina vaccin men ändå, känns lite olustigt. Åsså flygresan, 10 timmar på ett plan...först dit å sen hem ! Stackars stackars Casper, vilket i sin tur i å för sig blir stackars oss, å alla andra på planet för den delen...men det kanske är som med glädje, bättre delad plåga än att ha den för sig själv, vem vet :)

Hittade lite bilder, å ja måste erkänna att ja blir ganska sugen på att åka, ja är väl inte dum, bara rädd...

   

   

Det är säkert ett paradis på jorden, å förhoppningsvis kommer det flera bilder som jag stolt kan säga att jag har tagit :)



Kommentarer
Postat av: Basic Snygg

Har flygit en massa med min mmin son (ibland flyger vi varannan vecka), har även flygit när han var 11 månader... Bara man planerar allt så brukar ungarna vara minsta problemet..



Tack för dina värmande ord på min blogg!

Man behöver höra det då och då..

2008-10-07 @ 23:31:47
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0