Data axel å havrekudden

Åhh ja har fått så ont i min axel...dels beror de nog på den taskiga ställningen ja har när ja sitter eller rättare sagt hänger framför datorn *ehh* så nu sitter ja här me min havre kudde runt axlarna *haha*

ajajaj

Den e toppen, en sån där me kardborreband i ändarna så jag kan ha den runt magen, ryggen, nacken eller vart som utan att behöva hålla den på plats själv...finurligt!! Köpte den på profylaxkursen vi gick på innan Casper föddes :) för jag trodde ju att jag skulle kunna föda utan några som helst hjälpmedel...HA HA HA så fel jag hade!!! Milda makaroner vilken smärta...S M Ä R T A !
När värkarna satte igång hade jag bara en sak att säga, eller skrika rättare sagt - Det blir inga fler barn!!!
Men konstigt nog så är det nästan som alla säger, smärtan försvann å minnet av den är näääästan borta...men inte helt, å jag är fortfarande skeptisk till om jag vill vara med om det där överjävliga en gång till. Men skulle ju gärna vilja ha en liten ängel till...så de e väl bara att bita ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0