Bättre än väntat

Min tycka-synd-om-mig-själv dag som ja befann mig i igår slutade över förväntan jättebra!! Jag tog mig i kragen efter nåra sura å tvära miner här hemma å mycket gruffande å antydningar om att det skulle förmodligen va så mycket bättre om ja stannade hemma....men icke, Kenny gav sig inte!!
Så ja kom iväg å hade en toppen stund bland hästar, damm, spån å ömma muskler efter en timme i sadeln :)

Var inte överförtjust i hästen ja skulle ha (hmm...nån som ser mönstret genom hela dan???) men de visade sig att Baloo va helt perfekt för mig!! Alla andra gånger har ja känt mig värdelös å tyckt att ja inte kunnat nåt, men igår klarade vi av nästan allt å ja va så nöjd ! De måste ju betyda att de e dom andra hästarna de e fel på å inte mig, eller hur ?!



Bilden kommer härifrån




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0