what a star!!

Wow...e heeelt slut *haha* vi sjunger sing-star å har skitkul! Ja hatar att sjunga karaoke å allt va de heter, av den enkla anledningen : jag är totalt tondöv!! Första gången ja sjöng karaoke säger ja till min kompis i micken

- Faan va bra du e..du kan ju vartenda ord!!
- Det står ju på skärmen!!!

Grejt....inte  min grej *haha*

Men idag kände ja att de va dax att testa spelet som bara står å dammar...så på me ABBA skivan, de gick så där får ja lov å erkänna, svenska versionerna skulle nog funkat bättre ;)
Men nu e vi inne på svenska hits å de går toppen å e riktigt kul! Casper satt som ett litet frågetecken på golvet å huvet gick som på en tennismatch mellan oss å tv'n *sötis*
Han tänkte nog... "e de där verkligen mina päron...??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0