utmanad

Anka har utmanat mig ...

Vilken mat äter du ofta ?
Skräpmat tyvärr..trots att vi har frysen FULL av mat så är de ofta kinan å pizza...dumt!

När du är på kalas, är du typen som sitter eller hjälper du till att duka av ?
Som oftast hjälper jag till, vare sig det är "slapp" middag, tårtkalas eller va de nu kan vara. I vissa fall blir man beordrad att sitta, å då är det oftast bäst att göra det oxå. Men jag tycker att det hör till vanligt hyffs att hjälpa till...tror att de flesta uppskattar att få lite hjälp efter att ha förberett å lagat mat, tårta eller va de nu kan vara.

Var sitter du helst när du bloggar ?
Hmm..är faktiskt oftast vid köksbordet eller hängandes över bänken i köket, där min lilla raring har fått sin plats :)

Köper du ofta triss ?
Nope...men drömmer alltid om en bamsevinst när jag väl köpt en å ska skrapa ...

I vilket land eller stad har du tillbringat din bästa semester ?
Svårt, egypten för klimatet å det varma vattnet, men USA är ju så häftigt så ja kan tyvärr inte välja mellan dessa! New York är ett måste innan man dör, tycker ja ialli fall.

Vilken tv-kanal tittar du mest på ?
Tror att de är tv3 å kanal5 ...4:an ligger nog inte så långt efter

Vilket är ditt favorit vin ?
Har inget, dricker inte vin direkt...men om asti cinzano räknas så är det definitivt det!

Regler
Välj ut 4 stycken som ska svara på dessa frågor å utmana dem på deras bloggar. Be dem läsa din å låt personen som utmanat dig veta när du svarat.

Jag utmanar
Mamma
Johanna
Tesse

Ingen annan ja känner har en blogg...trist eller hur !
Så isället utmanar jag er andra till att faktiskt starta en blogg !!

 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har missuppfattat, men jag har ju svarat i alla fall. Kram.

2008-11-24 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0