skåp skåp skåp...


På nåt konstigt sätt har det blivit både en godis hylla å en "sockerhylla" där mina bakprylar finns
                                                   
Finns det nån på den här planeten som kan ha ett organiserat skafferi längre än en kvart??
Det räcker med att man slänger gamla grejer å ställer allt i fin å prydlig ordning...så stängs skåpet å när man nästa gång öppnar, så är det som en orkan dragit igenom hela jävla skåpet !! Samma sak är det med kylen, hur är detta möjligt??
Måste va nåt magiskt över de här två skåpen... De va samma visa i Caspers burk / tallrik / muggar / flaskor / juicer / kex / bågar mm mm skåp, tills jag tog över det helt å hållet. För när Kenny fällde den här kommentaren efter ett av mina utbrott angående kylen å Caspers skåp...

- Men de är ju bara du som ställer in saker där, så de kan väl inte vara så svårt att hålla ordning ?!?!
- BARA JAG?? Så det är alltså bara jag som gör mat, handlar, äter frukost lunch midda å använder mig av den förbannade kylen??
- Näe..de va inte så ja menade...

...så fick jag nog!

Funderar fortfarande på va han menade...för han har inte kunnat förklara :)
Konstigt hur olika vi ser på saker å ting...

Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Hej hej!



Du är en av vinnarna i tävlingen på min blogg!

Hör av dig snarast med din adress =)



Vänligen, Maria

2008-11-25 @ 16:36:24
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0