Mary Poppins

Super nanny, s.o.s familj å allt va de heter är nåra av mina favvis program! Jag bara suger i mig allt som dom lär ut, hoppas ju verkligen att jag kommer komma ihåg alla bra tips dom har gett familjerna. Vad gör man när barnet slänger sig på golvet å gapskriker i affären, river ner allt i fruktdisken, springer ut mitt i gatan, vägrar lyssna, slåss, biter mm mm...de e väl klart att man som förälder får panik när vissa saker händer. Fast att Casper inte är så gammal än så märker vi klart å tydligt att han har humör så de sjunger om de :) han vet precis va han vill å blir de inte så, så får vi höra det!
Vissa dar är man piggare å vissa tröttare, så de är ju ganska naturligt att mitt eget humör är lite upp å ner, en del dagar tar man allt med en klackspark å vissa dar vill jag bara sjunka genom marken å märker hur mitt tålmod inte är vad det borde...

Det måste va helt otroligt kul att jobba så som super nanny å hon Annelie gör! Jag önskar att jag hade all deras kunskap....det önskar jag mig i julklapp!! Åsså kan jag ta lite av Mary Poppins magi också, då kan inget gå fel i Caspers uppväxt :) den filmen har jag sett en miljon gånger, så söt! "a spoon full of sugar makes the medicine go down"
Har ialli fall nåt gemensamt me Mary, väskan! Där får de mest konstiga och onödiga plats...


Klicka för att se bildinformationKlicka för att se bildinformationKlicka för att visa "Mary Poppins" result 16




Kommentarer
Postat av: mamma

hej. Vad atår fyrkanterna med ett x i?



Vilken söt bild med ängeln.



puss puss

2008-11-04 @ 22:25:47
Postat av: mamma

hej. Vad atår fyrkanterna med ett x i?



Vilken söt bild med ängeln.



puss puss

2008-11-04 @ 22:26:48
Postat av: mamma

hej. Vad atår fyrkanterna med ett x i?



Vilken söt bild med ängeln.



puss puss

2008-11-04 @ 22:27:57
Postat av: mamma

hej. Vad atår fyrkanterna med ett x i?



Vilken söt bild med ängeln.



puss puss

2008-11-04 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0