leker vi med ödet ??

Har funderat på en grej ett tag. Många går till spåtanter å allt va de heter...men då undrar ja så här. Om någon säger till dig att din framtid kommer se ut på ett visst sätt, då är ju chansen rätt stor att du faktiskt strävar efter just det istället för att "bara" gå din egen väg, å den som egentligen var tänkt för just dig. Du får kanske höra att en mörk, lång främlig med blåa ögon på något sätt tar sig in i ditt liv, å det är mannen du ska spendera ditt liv med. Hur många ser inte ut så...kan ju vara vem som helst du möter på tunnelbanan, i affären eller på ditt barns dagis. Kommer du då börja fundera på om ditt nuvarande liv inte är det rätta för dig, utan det kanske är bäst att bryta upp allt för att du hittat mannen i ditt liv ??

Självklart behöver det inte vara så drastiska händelser...men ja tror ändå att det man får höra, det söker man sig till.
Jag har själv varit hos en spåtant, jag älskar sånt här hockus pockus eller va man ska kalla det. Men jag har ändå funderingar kring det. Vem vet ifall jag undermedvetet burit med mig vad hon sa till mig, å att det gjorde att jag lever det liv jag lever. Det får jag aldrig veta, å vet egentligen inte om ja vill ha reda på vad som hade hänt om ja inte flyttat från strängnäs, inte jobbat på arlanda där ja mötte mitt hjärta, som jag tillsammans med fick Casper. Hmm..tankarna bara flyger iväg å ja försöker minnas allt hon sa men de e inte så lätt.

Hon hjälpte mig i form av en knuff i rätt riktning, å det är jag henne evigt tacksam!


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

ja hoppas du e nöjd med ditt öde! Annars kan de ju bli jobbigt. De e iallafall jag.

2008-11-26 @ 11:56:04
Postat av: Anna

De klart att jag är...de vet du!

Puss

2008-11-26 @ 14:31:29
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

he he tontar =)

ja spar att ni kommer att fa ett fotbollslag a att anna oppnar muffins bageri,sjalv ska ja vinna 2 miljoner pa lotto a kopa muffins for alltihope pa ovan namda bageri, bli asfet och hamna i guinnes rekord bok =)

loves you, ta med det lilla monstret a kom hit vettja=)

2008-11-26 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0