beroendeframkallande

Jag som INTE skulle fastna i boggträsket...jo pyttsan! Sitter ju vid den här så gott som jämt, när ja har en sekund eller så över så hamnar ja automatiskt vid datorn, som att jag går på autopilot inställd på dator!!! 
Nästa stora grej blir väl rehab för datanördar...(bloggnördar) fan va mycket tid man kan ägna framför en liten plåtgrej, helt otroligt :) 

Vitsen me bärbar dator är ju att man kan ha den vart som helst, men ja fastnade i köket me min, den fick följa me in till soffan ibland men annars så hade vi våran plats i köket ... tills igår när Kenny säger 
- Du kan ju ta me den till sängen om du ska kolla!!
- Jaaaa just de!! Ha..

Smart...då finns de ännu en orsak till varför jag inte ska lägga mig tidigt...tokit!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0