motvilligt inköp ...

Så konstig bloggsidan har blivit .. när man loggit in alltså, för det är väl inte bara min ??? *hoppas*

Har varit på jakt efter en föbannad långklänning ett tag nu, inte ofta det är långklänning på bröllop .. eller?? Eftersom jag egentligen inte ville ha nån sån så har jag förträngt hela grejen lite, men idag gav jag mig tusan på att hitta en å det gjorde jag ... skönt att slippa ha det orosmolnet över sig!!!

Slänger in en bild sen .. tror ja, lite sockertoppsvarning, men va kan man begära av en aftonklänning som det så vackert heter? Rosa är den ... nåt bra i kråksången *haha*

Lovade mig själv att aldrig lägga mig i ett solarium mer, kanske får ta tillbaka det .. skulle nog va fint med en eller två nyanser mörkare hudton till klänningen *hehe* jajja, vi får vällan se hur det blir med det hela! En sak som är klart, det är att jag tänker då INTE kräva långklänning om vi gifter oss ... så de så ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ha, ha du kunde kanske hyrt en? Jag behöver en Tyrolerkvinnastorbystflätordress. Har du kanske en sån med som du lånar ut? Ha, ha en sån vägrar jag köpa...för när ska jag ha den sen????



Prova Spraytan om du vill undvika solarium, skulle jag gjort. Har ingen erfarenhet av det men låter bra.



Kram

2009-09-02 @ 22:48:34
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0