ett helt zoo

Igår va mormor här (min mamma alltså) och hade med sig ett paket till liten! Däri fanns nya riktiga bestick som Casper så glatt åt pannkaka med :) Det fanns en liten spargris också som ska fyllas .. han är född i Guldgrisens tecken så det passar ju perfekt *haha* det är dom kinesiska tecknen och just Guldgrisen spås få extra mycket lycka, framgång och rikedom, vi får hoppas på det bästa *hehe*



Vilket tecken har Du?? Jag är född i Hundens år och då är jag tydligen så här :

Du som är född i hundens tecken är stillsam, intelligent, ärlig, generös, envis, lojal och trogen dem du älskar. Du är en inåtvänd lyssnare, entusiastisk men samtidigt också cynisk och du har lätt för att ge oron övertaget. Ett ständigt oroande, en vass tunga och tendensen att alltid hitta fel gör livet surt för dig. Men, du är född framgångsrik. Du skulle bli en utmärkt affärsman, aktivist, lärare eller varför inte hemlig agent? Som hund går du bra ihop med tigern eller hästen, drakar skall du behandla varmsamt.

Tja ... det blir väl vad man gör det till *haha* hoppas det stämmer att jag skulle göra mig bra som lärare!! Skönt att K är född i Hästens år, då passar vi ju ihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0