straffstädningar kommer hagla här hemma!

Förrförra kvällen när vi la oss sa jag till K

- Du .. vet du va ja längtar till?
- Näe
- Den dan vi inte har nåt mer att fixa, när allt är klart och vi bara kan va ...

Tystnad åsså säger han
- Varför gör du det?
- *suck*  men tänk va skönt, inget mer förlängande av altanen, inget mer bastuspikande, trädgårn kan man bara påta lite i, poolen har fått sitt skydd och kan stå där redo att användas, burspråket är färdigt, köket tapetserat och luckorna målade å på plats .. tänk va mycket tid att göra roliga saker tillsammans!
- Mmm kanske det ...

Så olika vi ser på saker å ting :) Jag vet att K älskar att ha olika projekt å grejer att göra jämt. Men nån gång vill man ju faktiskt att det bara ska få vara lugnt!

Städade nästan alla lådor och hela helvetesskafferiet igår och det känns så skönt!! Den som inte håller ordning här hemma i köket nu kommer få bassning så det står härliga till ... *hehe* å dessutom straffstäda hela huset!

Kommentarer
Postat av: Sue

Hihihi jag tänker som du ibland oxå...sen kommer verkligheten i fatt mig och jag fattar att när man har hus blir man ALDRIG färdig!



Puss sötis och ha en underbar fredag!

2009-05-22 @ 11:46:29
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: jessi

ha haaa! Men tur att han gillar att fixa o renovera vore värre om allt var bara halvklart o inget blev färdigt någongång!

Ha en bra helg sötnosen!

2009-05-22 @ 14:27:01
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag förstår hur du menar men jag är nog som din man där. Jag vill ha något att pyssla med och planera och med hus så finns det oftast något som ska göras.



Ja visst är Chévre Chaud gott!! Skulle kunna leva på det också. Måste säga att chévre provencale var god, prova den nån gång.



Ha en skön fredagskväll. Hoppas du fortfarande har ordning i skåpet...=0)



Kramis

2009-05-22 @ 15:55:16
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0