fint i vårat kök

När K kom hem härom dan hade han med sig ett paket, däri låg en hjärtformad tvål och en WC skylt i trä som nu sitter fint på dörra! När det va öppnat säger han glatt

- Det står mer paket där ute ..
- Va?? Varför det?
- Tja .. vill du inte ha så lämnar jag väl tillbaka!
- Nääää ..

Å va står där?? Jo 3 kartonger fyllda med Bruka tallrikar .. ROSA!!!! Våra tallrikar sjunger på sista versen kan jag lova, och vi har funderat å velat mellan Mateus eller Bruka. Så bestämde vi Mateus, men dom har ju inte lika klara "penseldrag" i sina och det ville ju vi ha. Så då blev det till slut bestämt att vi skulle ha dom gråa Bruka tallrikarna .. då visade det sig att nya nyansen inte alls va speciellt fin så då stog vi där igen i valet å kvalet. Men nu slipper vi fundera, det blev dom rosa och dom är sååå fina!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Vilka fina tallrikar och vilken mysig blogg du har, har kikat runt och hit kommer jag tillbaka, alltid kul att hitta nya bloggar man gillar!



Ha en trevlig dag!



Kram Bella

2009-05-18 @ 13:05:42
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: jessi

Så fina och så mysigt av din man och köpa dem! Jag älskar att ha färg på mitt porslin, känns roligare än bara vitt!



KRAMISAR

2009-05-18 @ 16:10:23
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Men var hittade du den mannen??



Skämt å sido vad härligt när man delar samma intresse och att han vet vad som går hem. Är lite osäker om min skulle greja det men han är bäst på annat!!



Kramar

2009-05-18 @ 17:23:02
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag brukar säga att jag är både lärare och frisör! Bara för att frisöryrket varit så stor del av mitt liv och är urkul fortfarande. Var bara något år sedan jag slutade helt på salongen..längtar tillbaka ibland!



Fick en trettio-årskris och utbildade mig till Ma/No lärare efter 15 år som frisör. Tufft men kul också. Man måste prova allt!!



Vad kul att du ska läsa till lärare. Har du valt någon inriktning?



Kramar

2009-05-18 @ 17:56:20
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: kristin

vilken man du har som överraskar sådär, underbart! tack tjejen för ditt flitiga kommenterande, det gör mig lycklig :) hoppas allt är bra med dig! jag har varit lite osynlig på sistone, tiden bara rullar iväg... du verkar ha haft mycket mysigt för dig på sistone :) jaaa, det är loppis på vaksala torg varje lördag, åk dit vettja!



stor kram

2009-05-18 @ 21:22:38
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Postat av: STYLE & LIFE by LEIA

ÅÅÅÅÅÅ SICKEN KARL du har....underbara tallrikar!!!! Babygymmet är inte så intressant....tror att Neo är för liten....han räknas ju inte som 3 månader när det gäller såna grejer....hoppas det blir bättre snart:)



Ooooooooo då måste vi ju gå på loppis tillsammans om du tar dig hit:)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0