vår spritter



En helt perfekt dag!! Vi gick iväg till öppna förskolan, men hann inte så långt förrns Kenny ringer å säger att han är ledig!! *lycka* Han kom å lekte en stund å sen åkte vi till Sigtuna för att luncha och gå en sväng i det underbart fina vädret ..

Finaste Casper är vårklädd med sina älskade stövlar ..


Det bara spritter i kroppen när jag ser sånt här .. det händer så mycket den här årstiden, allt kommer till liv å färgerna växer sakta sakta fram och plockar upp det allra bästa hos alla varelser på jorden!! Våren är kanske den bästaste årstiden på det viset .. va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej ni ser ut att ha så mysigt med våren.

Vi har det lite tråkigt just nu för våren har inte riktigt börjat ännu. Jag skall jobba lite afterski nu och sedan även jobba kväll med sugarplum fairy som kvälls band.

HAr aldrig hört dom men dom är nog bra.





Var in i barn butiken i Dag som heter liten i Åre. Dom hade ett par riktigt söta skor, Kavat skor till både pojke och flicka. Jag vill oxå ha barn när jag ser allt gulligt.





Kram kram



ha det bra

2009-03-19 @ 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0