vattenvett ingick inte i deras uppfostran ialli fall

Dagen började som ni vet i dur .. gick ner i moll när Kenny bara lämnade mig vind för våg på livsfarlig is med ett par ännu farligare åkdon på tassarna .. sen när ja fick in tekniken å bestämde mig för att strunta i Kenny å att de inte va nån idé att gapa å skrika efter honom så gick allt kanon!! Hade barnvagnen med en rätt irriterad Casper i som stöd, topsmart! Han va nog sur för att inte han fick va nere på isen å testa de där jätteskumma mojängerna som ja hade på mig, han är inte mycket för att sitta stilla den pojken inte!



Mina fötter värkte som bara den i början .. förmodligen för att ja spände mig som en tok!! Va livrädd för att falla å förbannade mig själv att ja lämnade hjälmen i bilen! Smart som ja e kom ja på att ja kan ju ta av mig skridskorna när som helst, jag hade ju bara spänt fast dom på mina vanliga skor! Inte så dumt faktiskt, då spelar det ingen roll om man lessnar på att åka, bara att kliva ner å gå!

Johanna kom också ut till Sigtuna, de va väl tur att nån ville hålla mig sällskap! Hon testade också men kände att låga skor inte funkade så bra, inget stöd och då spänner man sig ju också som en liten toka!! Men alltid kul att testa å hon blev sugen på att åka mer, så hoppas att de blir nåra fina dar så man kan ta sig nåra turer (hör ni hur ja börjar låta som ett proffs .. man är vad man tänker eller hur va de nu igen???)



Dom här förtjänar ju egentligen inte ens att ta upp plats på min blogg .. dessutom inte när de ser ut som att de gör de här för jämnan. Man undrar ju om de aldrig fått lära sig att man lämnar inte en kompis vare sig vattnet är fruset eller tinat! Men till skillnad från dom här två .. nämner inga namn, så är ja schysst!


Kommentarer
Postat av: kenny

vilken gnällspik

2009-03-01 @ 22:10:15
Postat av: Anna

blir som man umgås

2009-03-01 @ 22:11:22
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0