min min min

Casper sover sött efter en playdate med Theo och hans mamma Anka .. tack för en mysig dag!! Casper blir så himla glad när han ser djur, så katten Sigge blev förföljd lite då å då :) annars va nog Theos Nalle Puh-bil roligast, för det här att leka med någon annan det funkar inte riktigt. Men det kommer väl .. hoppas jag. Va roligt de e med barn, det kan ligga 4 miljoner leksaker på golvet, så tar nån upp en grej, ja men va bra, då ska ALLA ha samma grej!! Theo har strategiskt placerat ut nappar runt hela huset, så rätt som det va stog dom me en napp i munnen å såg ut som frågetecken .. å självklart skulle dom ha varandras flaskor, aldrig kul me egna saker :)



 små busfrön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0