barnsligt roligt

Den dära lampan .. lite småknivigt måste ja säga!! Blev kanske lite för mycket snöre. Vi får väl se hur det går med det hela, annars har ja ju nåra ballonger å snöre kvar, så då är det bara att leka farbror Frej igen om de inte blev som ja tänkt!



Såg lite ojämnt ut så jag tog lite mer snöre .. dumt kanske?! Hoppas det går bra att skära i den sen, vill helst inte ha ett hål under. Men det kankse man måste för att kunna byta lampa .. fast det borde gå att fixa så man kan dra upp sladden för att byta ..? Jag överlåter det mer tekniska till K .. han är ju trots allt elektriker :)

Fick lite blodad tand för det här klet å kladdet .. barnasinnet växer fram .. så jag ska göra en spargris till liten. Hittar ingen stor å bra så vi får helt enkelt göra en själv!

Kommentarer
Postat av: jessi

Roligt pyssel att göra en snörlampa! jag gillar när det inte är så där perfekt utan lite ojämt!



kram

2009-03-23 @ 17:16:58
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0