vi är redo!

Nu får det väl ändå vara nog med det här jävla regnet?? Hur länge ska det hålla på egentligen?? Vet att alla tjatar om vädret men tyvärr är det inte mycket annat att göra .. å det är väl vad vi svenskar pratar bäst å mest om! Har du nångång pratat med nån som inte tar upp just vädret? ... förmodligen inte :)

Har länge funderat på att införskaffa mig ett par regnbrallor, igår slog jag slag i saken å K han tyckte det var ett mycket bra sommarköp (inte) men nu när jag tar mig en titta genom rutan (och när jag sprang över parkeringen vid Maxi) tyckte jag att det kändes som ett bra köp ändå *haha* Casper måste ju få va ute å leka trots att det regnar, å visst har vi varit det, inte så länge eftersom mamman inte har några bra kläder, men nu kan i va ute hur mycket som helst för jag är redo för en äkta svensk sommar! Bring it on säger jag bara!

Å nu måste jag bara få vräka ur mig lite skit, jag blir så trött å less på idioter som alltid, vad det än gäller har nåt negativt att säga, finns inget uppenbart, jo men visst fan hittar dom väl nåt skit att klaga på?! Så där ja .. nu känns det lite bättre!


Regnbrallor - Stadium 349:-
Regnjacka - Peak ?


Kommentarer
Postat av: camilla

regnar här i oslo oxå mest hela ti´n, snyft. Men men, vi gör saker ändå, vi trotsar vädret, hihi. Ska ni göra nåt kul i helgen? Ser att ni snart e klara me köket, gud så fint och så kul.



Kram

2009-06-12 @ 15:01:47
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Ann-Louise

Gud så tråkigt egentligen att behöva gardera sig sådär mitt i sommaren. Men bättre att förekomma än förekommas!!



Ja du det finns ena riktiga energitjuvar bland oss hela tiden. Bäst försöka undvika dem ;-)



Kramar och trevlig fredagskväll!!

2009-06-12 @ 18:21:13
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessi

Bra investering för när man har bra regnkläder så är det ganska ok att vara ute!



jag håller med fullständigt, vissa människor är negativa och därför ska man hålla sig undan dem så mycket som det går, de sprider bara dåligt stämning omkring sig.



KRAM

2009-06-12 @ 23:51:24
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0