va rädd om rumpan

Jippie va glad jag blev nu!! Helt sjukt att man är orolig för att bloggen är "trasig" :) nu funkar det att lägga upp bilder så här kommer det några på mitt lilla projekt jag höll på med igår. När jag ringde K å berättade att jag hade en idé så skrattar han lätt å säger

- Aj då, en idé .. det låter ROSA!!

Men nope, inte den här gången. Jag tyckte det va så kallt att sitta på Caspers bänk så jag tänkte att dynor vore ju perfekt! Så i all hast verkligen, klippte jag ihop lite bitar som blev över från Caspers gardiner å sydde ihop dom, nålade inte en endaste grej!! Tänkte att funkar det så funkar det, annars struntar jag i alltihopa :) Jag, dåligt tålamod .. hur kan ni tro det *haha*

Det blev helt kanon, så nu finns där två dynor att värma alla små rumpor *hihi*


Kommentarer
Postat av: Sue

Haq ha ha ha ha det låter rosa!!!!! Fan va bra den var!!!!!!!



Fint bidde det i allafall...trots icke rosa!



Ha en underbar dag snäckan och tack för dina snälla och uppmuntrande ord!



Puss!

2009-06-18 @ 06:04:04
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Du är som jag hör jag - orkar inte heller nåla och hålla på utan jag kör bara....oftast funkar det! Men är tyget dyrt då nålar jag ha, ha ;-)



Snyggt blev det ju och ser välgjort ut!!



Stor kram

2009-06-18 @ 14:36:26
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad fint och säkert omtyckt! Hoppas ni får en fin kväll. Vad ska ni göra på midsommar?

2009-06-18 @ 22:35:41
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0