myror i brallan eller bara Casper

Fick hjärtstillestånd nyss! Höll på att göra en tiramisu å skulle fota så klart (vadå skadad *hehe*) så jag sprang bort till skötväskan å sträcker ner handen efter kameran ... TOMT! Paniken stiger å ja tänker tänker tänker å blir stel som en pinne, kameran har jag över överallt å blev helt knäckt för jag kunde inte komma på vart jag skulle kunnat tappat den. Men så tänkte jag igenom dan å kom ja på att den måste va hos Jennie å Morris som vi va på playdate hos idag! Slänger mig på luren å terroriserar henne med ännu ett samtal för jag glömde ju så klart Caspers galonisar också :)

Den va där så nu kan ja pusta ut!! Fy så tråkigt det vore om jag skulle tappa bort min älskade kamera, är ingen mästerfotograf eller tar topbilder men det spelar ingen roll, den är viktig för mig och jag vill kunna ta bilder när jag vill. Så imorron är det jag som slänger mig i bilen å hämtar den, sen ska vi på marknad uti skogarna här i krokarna :)

När jag pratat färdigt med Jennie kunde jag inte låta bli att tänka ifall dom kommer kolla i kameran. Jag som är så sjuuukt nyfiken hade förmodligen gjort det å snabbspolade igenom alla bilder som finns där å kom fram till att det är luuugnt :) inga pinsamt fula bikinibilder eller smygbilder från duschen, så dom kan gott kolla igenom *haha*

Va hade ni gjort?? Kollat va?!

Enda tokbilden vore väl den här då från Korsika .. inte mycket att gömma sig under där inte :)


Kommentarer
Postat av: Therese

ha ha så rolig bild! de gillar att klämma och pilla... Nu har jag ätit kvällsmat nudlar och falafel och soya, snabbt och gott. Nu är det 2 dagar

tills M kommer hem från seglingen ska bli skönt att

vara 2 hemmma med Viggo igen särskilt på kvällarna.

2009-06-05 @ 22:02:33
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Bella

Visst är det hemskt när man inte hittar sin kamera och mobil, har ju hänt att man förlagt dessa saker några gånger och man blir alldeles kall innan man fått tag på dem och lugnet lägger sig igen...



Hoppas du får en riktigt bra helg och tack för omtänksamma ord...



Kramar till dig

2009-06-05 @ 22:19:54
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: jessi

hi hiii vilken skön bild! Vad bra att kameran kom till rätta!



sov gott!

2009-06-05 @ 23:19:33
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ana

Hahaha...underbar bild...!!! Kramis

2009-06-06 @ 12:42:26
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Tack vi fick en härlig studentdag igår! Allt gick bra och dottern var glad mesta delen. Hon kommer sakna rutinerna mest säger hon, att ha nått att göra varje dag, Hon har sökt vidare till högskolan så vi får hoppas hon blir antagen direkt. det är ovissheten hon tycker minst om.



Härlig bild! Var det inte värre än så får du nog bjuda på det OM de nu kollar. Vet inte hur jag skulle gjort...beror på ;-)



Kramar

2009-06-06 @ 14:10:57
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0