King of Pop

Michael Jackson's ever-changing face

Det är helt obeskrivligt, det går bara inte att ta in att Michael Jackson har gått bort! När vi såg på aftonbladet igår kväll innan vi la oss hamnade jag i nån slags chock å kunde nog inte ta in det ordentligt, har nog inte gjort det ännu heller! Så tragiskt att han gick bort så tidigt, han har ju betytt enormt mycket för musiken. Kan inte lista en av alla hans låtar som min favorit utan jag gillar nästan all musik han har gjort.

Hans liv här på jorden har inte direkt varit någon dans på rosor och han har aldrig blivit lämnad i fred, så nu kan jag bara hoppas att han får den lugn å ro han hade behövt här! En helt otroligt begåvad artist som verkligen har gett av sig själv, till många många människors glädje och framgång!

Michael Jackson

bilderna är länkar till
sidorna jag hittade dom på



Man In The Mirror


Will You Be There

Vila i frid och tack för all fin musik!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ja det är tragiskt...men alla begåvade människor dör för snabbt. tror alla har sina minnen till hans låtar.



Hoppas du har en skön helg. Inte tror jag att du är i riskzonen - inte så länge du är medveten om det och nämner det, så njut på du i lagoma mått ;-) För det gör jag!



Kramar

2009-06-26 @ 19:17:48
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Bella

Visst är det tragiskt att Michael Jackson är död, hörde det på nyheterna i morse och trodde jag hört fel...



Hoppas din får en kanonhelg i solen!!



Kraaam Bella

2009-06-27 @ 00:15:11
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0