glutta sig lite ...

Här hemma händer det grejjer mest hela tiden känns det som ... nu håller vi på med poolen, eller ja, vi å vi *haha* det är väl mest stackars K som står för allt snickrande å fixande där ute med poolskydd å förlägningen av verandan. Men där kan jag nog inte tillföra alltför mycket heller, skulle hjälpa till att bära plankor igår, inga dåliga plankor kan jag lägga till! Tänkte att det här är väl inga problem så jag ryckte upp en där å sen dess har jag ont i ryggen ... dumt! K han skrattade så han nästan grät när han såg mig komma med den runt hörnet jämrandes å muttrandes över plankor å skrot :)

Men det är inte det enda som händer, utan köket håller ju på att få en total makeover också. Nu är tapeterna på plats å vi väntar på luckorna, med spänning :) Här får ni en liten liten tjuvkik på hur det kommer se ut ...

Kommentarer
Postat av: jessi

ser såå fint ut.. spännande!!!



många kramar till dig, du är jättefin som du är men träning är alltid bra för hälsan! (med tanke på det du skriver i nästa inlägg)



kramar

2009-06-02 @ 22:41:08
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0