varför står vi då i den här djungeln?

Igår va vi å hämtade husbilen, känns ju skithäftigt *haha* när vi kom hem kollade vi igenom allt å provade slafen över förarplatsen, rena rama lyxdubbelsängen ;) det här kommer bli finfint!! Casper han stog å poppade där framme å skulle så klart testa allt som vi gjorde, klättrade på stegen å grejade, han är helt otrolig den där lille skrutten :)

Nu har K tagit Casper med sig in till stan för att fixa nåt, så jag har en stund för mig själv. Kan inte komma ihåg när jag hade det sist så det är lite konstigt samtidigt som det är skönt att kunna slappna av på riktigt å bara ägna sig åt sig själv ..

Vi har lite otur med våra saker som blommar å mognar i våran trädgård. När vi åkte till Korsika slog alla fina blommor ut på våra rhoddisar, nu ser det ut som både hallon, jordgubbar å smultron kommer komma. Å mina rosa klätterrosor som jag tittar till vareviga dag för att se ifall det kommer blommor nångång, slår med all sannolikhet ut under tiden vi är ute å far! Men men, förhoppningsvis finns det lite gubbar å smultron kvar :) vi har testat en gubbe, lagomt söt å syrlig *mums*

Hade för mig att jag satt ärtskidor eller va det heter, men när dom här minibuskarna växte upp började jag misströsta, ännu mer nu när det är söta vita blommor *haha* men det kanske är efter blommorna som själva skidorna kommer ... va tror ni??

Vi (läs typ enbart K) har nästan gjort färdigt ställningen som ska skydda våra få men ack så kära hallonbuskar, fattas bara lite tråd där mellan plankorna. Tror det blir kanon när det är klart!

Härligt det är med sommar!!

Kommentarer
Postat av: Erica

hej är det inte ärter som du kommer att få snart. Tror det ja. Husbils semester det är den enda sommar semester som min familj har gjort vi åkte till göteborg och gick på liseberg. det ända jag kommer i håg är att brosan och jag spelade kort då kom det kaffe ur ett skåp som inte riktigt var stängt. den var lite roligt en tråkigt att städa upp under färden. Vi stannade senare och mamma fixade allt lite senare. det var ändå en riktigt rolig semster. Hoppas att ni får en fantastisk resa.



Se till att någon är och vattnar din fina trädgård bara.

Kommer ni uppåt något i sommar?



Ha det bra kram



Erica

2009-07-11 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0