60 tummare å en spot

Nu e mamman trött, riktigt trött! Har sprungit i affärer hela dan, letat efter paket till både Casper å hans kusin Hugo som fyller 6 år den 22 januari. Gick rätt bra, till Hugo blev de nån slags spiderman tattoo grejja, hoppas ha fortfarande gillar honom *haha* å en stor grej me djur å vikingar eller va de nu va som lät massor. Såna paket e roliga att ge bort men inte riktigt lika skoj att få hem själv :)
Till lillen hittade ja en sån där grej man trycker, vrider, skjuter å snurrar på så hoppar små djur upp, han gillar mest att stänga luckorna :) en cirkuslastbil typ som spelade rolig cirkusmusik när man tryckte på den å små bilar.

Svårt att kika på grejjer å inte hitta nåt till sig själv *hehe* så ja kom hem med en jättesöt svart koft/kavaj i bomull från älsklings H&M!! På Sisters som ja sällan är inne på nu hittade ja ett jättefint linne i grått å vitt, kändes vårigt å mysigt, nu plötsligt längtar ja efter våren ... På Gina fanns en prickig gosak som följde me hem, nöjd med dagens fångst måste ja säga!

Min älskling gick inte lottlös han heller, hittade en grå/svart/vit randig tröja till honom. Tyckte den va jättefin å den kändes också lite vårig ..

Casper han lekte i lekhagen som finns där. Möttes av en liten kille som gav honom en kram :) han kröp omkring å klättrade på hundar å ploppar, försökte sno en liten tjejs favvo halsband men de gick inte! Å självklart plockade han skräp, fanns en hel del kan ja meddela!


 

Trodde att han va så lång att huvet
skulle slå i om han gick...de va ca 20 cm
kvar men bra att han e rädd om sin
kokkosplanta nån gång ialli fall *hehe*

Hade nog rätt skoj där bland barn, träd
å plast hundar!



Mamman har fått dille på Wayne's latte med vit choklad! Dras med en enorm kraft mot vartendaste Wayne's ja ser .. å går glatt därifrån med en mumsfillibabba latte! ....allt snack om GI å inge mer latte, de funkar inte riktigt, inte stabilt över huvud taget!

Borde väl kika på tapeter å lampor, på månda drar hela baletten igång, no more vardagsrum på ett tag. Schysst frukost tv får vi ialli fall tills den ska tillbaks upp på väggen, en 60 tummare är ju lagom stort i köket eller hur??

Vi är smått oense om lampor, ja vill ha nån häftig lampa som verkligen syns å är som en möbel, Kenny däremot har snöat in totalt på SPOTTAR! Vi har spottar över överallt!!









Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Skall ni göra om vardags rummet nu. Vilka färger och vad blir det för något av utalkoven nu då?

Hoppas att du fixar det där med tårtor och paket men vännen. Varför GI? just nu skall du göra saker som är roliga. Dans matta eller något. Jag vill ha det vi ( Pelle har äntligen fått köpa en ps3a för mig.) Orkade inte höra tjatet om hur bra filmerna kommer att bli nu för tiden. men jag har frågat honom när vi skall se på film, jobbar vi inte så sover vi, eller jag kommer att åka

skidor. Så jag har sagt att jag vill ha en dansmatta till den och sedan skall i allfall jag ha roligt i stället för på motions cykeln i vardags rummet som jag aldrig använder den är allt för tråkig.Fast det kommer inte att behövas köpas ännu är ju aldrig i stan och hinner dansa på den i allafall. Ha det bra kram från mig kollar din blogg varje dag även om jag inte skriver svar alla dagar så kollar jag in och varje gång blir jag så glad över allt du hinner med att göra på dina dagar. Vill också bli mamma. Men det verkar som om det kommer att dröja ännu längre innan det är min tur. Kram från mig saknar dig

2009-01-09 @ 03:26:02
Postat av: Anna

Gumman!!!!

Saknar dig me å önskar att vi kunde bo NÄRA varann! Mamma blir du en da å då kommer du va toppen å ha de kalaskul! Just nu är han inne i en busperiod, han testar gränser å har sig, men han är för rolig, nya knasiga saker varje dag som gör att man bara vill krama om honom! Visst blir man galen ibland å vet varken ut eller in, men oftast överväger de roliga å tokiga!



En dansmatta vore kanske inte helt fel, låter kul! De där me sing star är också rätt bra träning, ja kan inte stå still när ja sjunger, vilket resulterar i att ja inte orkar sjunga alltför många låtar :) inga långa konserter för min del alltså!



Kul att du e inne å läser, tycker du skriver kommentarer rätt ofta å de tycker ja e skoj!!



Puss på dig vännen, åk lite skidor för mig me!

2009-01-09 @ 10:12:23
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0