multitasking

Idag va vi uppe i tid för att hitta på nåt innan lunch, det är inte jätte vanligt för mig å liten ... vi är mer av den slappa sorten *blink* så efter bad / dusch (blött över heeeela badrummet ialli fall) å en redig *ehheee* frulle hoppade vi in i bilen å begav oss mot kyris. STÄNGT!! När ska dom öppna efter julledigheten egentligen? Allla säger att det är vardag nu igen, så då är de väl de ... befinner mig i en slags dimma å dagarna bara växer samman nu under mamma ledigheten :)

Trist att bara åka hem, så vi tog oss en tur i bilen .. kollade i den supersöta butiken i väsby. Där hittade ja två söta burk/flaskor som redan tagit plats på köksbordet, rosettade å klara!

Längtar tills allt blir färdigt här hemma, det börjar på riktigt idag! Det ska spacklas å fixas i vardagsrummet, sen är det tapeter upp .. å efter de får vi hitta nytt ställe att "dajna" på! Då är det köket som ska få sig en omgång .. nån som vill ha en extra familj vid middagstid ett tag ??

Dumt att ja inte hade måtten för våra fönster idag, då hade ja nämligen inte befunnit mig framför den här lilla burken .. eller jo, ja har den nämligen som kokbok vid spisen, så praktiskt att både kunna kolla recept å blogga ... at the same time *haha* hade ialli fall kunnat börja me våra jalusigardiner .. har inspirerats av Ulrica, hon har jättefina gardiner!!

Kommentarer
Postat av: Anka

Hej,hej!!!

Jag trodde oxå det var vardag nu för tiden men ikke på kyrkis inte..... De öppnar igen nästa måndag, den 19.

Vad gör ni på onsdag? Ska vi dejta du & jag och barnen, hitta på något roligt?

Kram

2009-01-12 @ 22:12:41
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0