små idiotiska hål!!

Cirkus cirkör byttes ut mot drama på IKEA! När vi vandrade in på barnavdelningen på IKEA satte vi ner Casper å lät honom springa runt å leka me andra barn. Han hade jätteskoj å hittade en lite äldre kille som han jagade å jagades själv av .. vi kikar på saker som behövs å defenitivt inte behövs men som ändå är roliga *hehe*, ja kikar in i tunneln som ja vet att Casper kryper fram å tillbaka mellan. Ingen Casper, ja ser Kenny å frågar vart han e .. han e väl me dig säger han då ... panik panik PANIK!! Ser mig omkring å de kryllar av barn, ingen Casper å ja hör ljudet runt omkring som ett dovt muller, benen känns som spagetti, ögonen fylls med tårar å ja tror att jag ska dö! VART ÄR HAN??

Medans ja irrar omkring så hinner ja me en hel del tankar kan ja säga, de flesta va mindre bra å ja kunde helt plötsligt sätta mig in i hur de känner i alla filmer å liknande man ser på tv där barn försvinner.

Så hör vi ett litet bekant tjut å ser våran ängel springandes genom de perfekta hålen i väggarna där bara små små människor kommer igenom .. han tittar upp å lyser som en sol. Jag känner en lättnad som jag aldrig i hela mitt liv känt förut, tårar rullar så klart å efter de va Casper inte långt från vare sig mamma eller pappa!

Att se Casper med andra barn är jättekul å rätt som de e mindre kul, då å då drar han nämligen upp sina tassar å drämmer till närmsta person, oftast en rätt så jämngammal krabat som inte alls gillar de där. Ja vet inte varför han slåss, hoppas så klart att det bara är en fas som försvinner snart! Killen han lekte mest med verkade gilla Casper, han höll honom i handen å drog runt med honom, sen när de va dags att gå så gav han till å me Casper en puss å hoppades att de skulle ses imorron .. va enkelt livet är när man är liten!

Som vanligt inhandlades en hel del prylar, ramar, hylla till liten, ljus, badrumsskåp mm mm mm. Tunneln vi fick me till Casper gillar han skarpt å har krypit in å ut hela kvällen *hihi* skorna slängdes till å me fram å tillbaka i den där mojängen! Så nu ska ja sätta mig å bygga ihop hyllan till barnrummet som förhoppningsvis kommer göra underverk!

HENSVIK HyllaVESSLA Back med hjulRIBBA RamMOLGER Spegelskåp

Kommentarer
Postat av: Anka

Hallå där!!!

Casper var nog inte lika rädd som ni som tur är!!!

Hål finns det ju överallt där de små kan smita in & ut!

Theo har nu en kragftig förkylnig,så vi får "leka" en annan dag. Ni vill nog inte bli smittade nu innan ni åker menar jag.

Kramizar

2009-02-01 @ 16:47:03
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0